لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد، هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری، وضعیت سفارش به ” در حال آماده شدن ” تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی 24 ساعت کاری سفارشات را آماده و از طرق مختلفی که خریدار انتخاب نموده است ارسال خواهند نمود.
جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است ،می توانید از طریق ایمیل، بخش پشتیبانی آنلاین، شبکه های اجتماعی فعال سایت و یا شماره های موجود با فروشگاه تماس بگیرید.
- ابتدا جهت ایجاد یک حساب کاربری ثبت نام می کنید. ( این اطلاعات شامل آدرس تحویل کالا و شماره های لازم جهت تماس با شما می باشد)
2- بعد از ساخت حساب کاربری و ورود به حساب کاربری، می توانید در فروشگاه گردش کرده و محصولات مورد علاقه را به سبد خرید خود اضافه کنید.
3- بعد از اینکه تمامی محصولات مورد نیاز را انتخاب کردید، به سبد خرید خود رفته و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید.
4- در صفحه موجود، می توانید تعداد کالاهای مورد نیاز را کم یا زیاد کرده و همچنین آدرس و نحوه ارسال مرسوله خود را مشخص نمایید. در پایان با تأیید قوانین فروشگاه، گزینه های پرداخت برای شما نشان داده می شوند.
5-1- در صورت انتخاب خرید آنلاین، شما به سامانه پرداخت آنلاین بانک سامان منتقل شده و بعد از اتمام عملیات پرداخت وجه، به فروشگاه باز می گردید.
5-2- در صورت انتخاب پرداخت از طریق فیش بانکی، فاکتور شما ثبت می گردد، ولی تا زمانی که شما پول را به یکی از شماره حساب های فروشگاه واریز و از طریق بخش ثبت فیش بانکی ، پرداخت خود را ثبت نکرده باشید، فاکتور شما ارسال نمی گردد.
** جهت پیگیری سفارش خود از طریق وب سایت و یا پشتیبانی فروشگاه، شماره سفارش خود را به خاطر داشته باشید. شماره سفارش به همراه فاکتور خرید به ایمیل شما ارسال و همچنین در سوابق خرید شما موجود می باشد.
** شما همیشه می توانید از بخش "سفارشات شما" به فاکتورهای خود دسترسی داشته باشید.
◄ تمامی موارد ذکر شده در منوهای بالا و بلوک های دست چپ و راست انجمن موجود می باشند. در صورتی که همچنان جهت خرید از فروشگاه دچار مشکل می باشید، برای راهنمایی بیشتر با شماره های پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.
لازم به ذکر است که تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه، از تبریز ارسال خواهند شد. جهت پیگیری سفارشات خود می توانید یک روز بعد به پروفایل کاربری خود مراجعه نمایید و یا با شماره های دفتر تماس حاصل فرمایید
سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می شود:
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است كه برای مراكز استان 1 تا 2 روز ، شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای كوچك و روستاها 3 روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه، بعضا مشاهده شده كه بسته ها با تاخیر 1 روزه از دفتر خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.
زمان حمل بسته در این روش 3 تا 8 روز است كه برای مراكز استان و شهرستان های بزرگ 5 تا 8 روز و برای شهرهای كوچك و روستاها 7 تا 10 روز می باشد.
تیپاكس یک شركت حمل و نقل خصوصی است كه تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ).
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 2 روز است (شهرهای راه نزدیك 1 روزه و شهرهای راه دور 2 روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن بسته ها تعیین می شود . در این روش بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند و به این معنی كه تنها هزینه خدمات در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود . كمترین وزن در نظر گرفته شده در این روش ، 6 كیلوگرم است كه بسته هایی كه سبك تر باشند نیز همان 6 كیلوگرم در نظر گرفته می شوند و هزینه ارسال نیز بر اساس آن تعیین می شود ( بر روی رسید بسته كلمه حداقل قید می شود كه بیانگر این است كه وزن بسته كمتر از 6 كیلو می باشد و كمترین هزینه ارسال لحاظ شده است) این روش تنها برای وزن های بالا و یا موارد عجله ای توصیه می شود . همچنین شیوه حمل بسته با این روش بسیار مناسب تر از پست است .
در این دو روش نیز همانند تیپاكس بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند، تنها تفاوت این دو روش این است كه هزینه حمل برای شهرهای کوچک و دور ارزانتر خواهد بود و امکان ارسال بسته ها به تمام شهر هایی که انبار کالا داشته باشند مقدور خواهد بود و غیر اینصورت به نزدیکترین شهرستانی که انبار داشته باشد ارسال می شود و مشتری موظف است مسیر شهرستان خود تا انبار کالا را طی کرده و بسته خود را تحویل بگیرد .
این روش تنها مختص شهر تبریز بوده و تحویل بسته با ارسال با پیک موتوری می باشد. هزینه ارسال با این روش فقط 3000 تومان است که این هزینه بر عهده مشتری بوده و مابقی هزینه اضافی و مازاد مسیر بر عهده فروشگاه ما می باشد.
ارسال یا تحویل سفارشات با هماهنگی قبلی انجام شده و پرداخت مبلغ آن در زمان تحویل میسر می باشد.
بسته های ارسالی با پست (پیشتاز و سفارشی) و تیپاكس در زمان ارسال بیمه می شوند، اما این بیمه تنها شامل نرسیدن بسته به مقصد به واسطه گم شدن، آتش سوزی و … است كه تمام هزینه بسته نیز توسط شركت های مذكور پرداخت نمی شود. از همین رو در صورتی تمایل می توانید هزینه بیمه تكمیلی بسته را نیز پرداخت كنید (تلفنی با فروشگاه هماهنگ شود) تا بسته شما در مقابل شكستگی نیز بیمه شود. در غیر این صورت در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شركت های فوق، هیچگونه خسارتی پرداخت نخواهد شد.
پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل واریز داخل بانک ، کارت به کارت ، پرداخت آنلاین و پرداخت به پیک موتوری داخل تبریز میسر است که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب می باشند.
تمامی محصولات تولیدی شامل گارانتی تست و سلامت می باشند.قطعات و دستگاه هایی که دارای بسته بندی می باشند تا زمانی که از بسته بندی خارج نشده باشند به مدت 7 روز کاری قابل برگشت می باشد و وجه پرداختی به خریدار بازگردانده می شود.
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود، تا زمانی که بسته ارسال نشده است می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است (در حال آماده شدن). در غیر این صورت با توجه به بند “گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات”، می بایستی با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمود.
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.
میزان امنیت و دقت روش های ارسال به شرح زیر است :
1 – پیک موتوری 2 – ترمینال اتوبوسرانی 3 – تیپاکس 4- باربری 5- پست پیشتاز 6- پست سفارشی
بر همین اساس در صورت تمایل می توانید روش های با دقت حمل بالاتر را انتخاب کنید و یا قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما میبایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه ، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود).
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.
قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد (به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود). بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود. جهت دریافت تخفیف خریدار پس از ثبت پیشفاکتور در فروشگاه می بایستی با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی در خواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید.
در زمان ثبت سفارش دقت فرمایید که اجناسی که در فروشگاه با قیمت 0 نمایش داده می شوند، به این معناست که دارای موجودی نمی باشند و باقی اجناس در انبار فروشگاه موجود هستند (برخی با تعداد کم و برخی با تعداد زیاد) و تنها زمانی که موجودی یک جنس تمام و یا بسیار محدود شود قیمت آن 0 می شود. بنابراین در صورت ثبت سفارش در اولین فرصت نسبت به پرداخت اقدام نمایید تا به این وسیله سفارش شما در نوبت جلوتری قرار گیرد و احتمال به اتمام رسیدن اجناس به حداقل برسد. قیمت های درج شده در سایت به روز هستند و مادامی که جنس موجود باشد با همان قیمت ارائه می شود. سفارشات ثبت شده نیز در صورت مواجهه با کسری با همان قیمت ارسال می شوند و در صورتی که امکان تهیه اقلام کسری پس از گذشت زمان تعیین شده با همان قیمت میسر نباشد، هزینه اقلام کسر شده عینا عودت داده می شود و امکان لغو کل سفارش وجود ندارد.
اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا 2 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد.
قيمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز مي شوند قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي باشد.
تا 48 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.
تبریز سیسکو از سال 1382 به عنوان فروشگاه تعمیرات و فروش قطعات کامپیوتری در تبریز شروع بکار کرده و از سال 1389 در مباحث شبکه، و سیستم های حفاظتی و امنیتی با بهره گیری از متخصصان و اساتید دانشگاهی فعالیت نموده است.
در سال 1396 با اضافه نمودن دپارتمان تعمیرات تجهیزات پزشکی و فروش قطعات به صورت اینترنتی، فعالیت خود را گسترش داده و تاکنون به فعالیت خود ادامه میدهد، امید است که در روزها و سالهای آتی با گسترش هرچه بیشتر فعالیت بتواند در صنعت الکترونیک و کامپیوتر کشور تاثیراتی مثبت و عمیق بگذارد.
چون ما با صبر و حوصله، به سوالات مشتریان پاسخ میدیم، و اگر جواب چیزی رو ندونیم، صادقانه ادعا میکنیم که تجربه ای نداریم، و صرفا هدف ما فروش نیست، یافتن دوستان و عزیزانی مثل شما برای ما ارزش واقعی هستند.
با سلام دوست عزیز، چطور میتونم کمک کنم؟
برای گفتگو در واتساپ کلیک کنید.
ما معمولا در کم تر از 5 دقیقه پاسخ می دهیم.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.